Fantastiska bilder

Jag känner mig jätte isländsk när jag tittar på bilder från vulkanutbrottet som nu pågår i Island. Jag skall nu åka hem från jobbet men jag kunde inte låta bli att visa lite från detta. Det blir inte mycket text men dess mera för ögat.



Anton Brink heter han som fotgrafierade denna väldiga syn. På bilden ser vi enn lavafors ta vägen ner i en flodfåra för att sen fortsätta vidare. Se mannen till höger och så är bäst att inte säga så mycket mer. Jag känner i alla fall nu i ögonblicket att jag egentligen inte har råd med det.

Själv har jag inte kunnat titta på länken nedan men det sägs att denna filmsnudd visar så fantastiska saker. När jag kommer hem från jobbet skall jag värkligen se.

http://www.facebook.com/photos.php?id=817513521

Kommentarer
Postat av: Valgerður

og nu er min söns bilder på väg i tysk media

2010-03-25 @ 14:22:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0