Här fortsätter man att bygga ut ett hus

Här var det riktiga karlar som byggde  ut ett hus i dag. När de är här går det långt över mina förväntningar. Men det är bara att glädjas över detta och det gjör jag också.


De var tre snickarna som kom i morse och jobbade här i dag. Och otroligt fort det går, så fort att jag tycker i bland att jag bara står i vägen.


Frukten av ett så flitigt och samvetsgrant arbete var ett helt tak. Nu får det regna och ändå blir det torrt under taket. Är inte det fantastiskt. Nu har jag också varit på ett möte i Fjugesta och livet är i ordning. Därför ser jag framemot nästa etapp på tisdag, farstun. Härligt i min ålder att kunna se framemot, att känna sig vara mitt i livet och inte ödsla tid i bekymmer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0